دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه جدبدترین فایلها برای دانشجویان،اساتید،دانش آموزان و سایر دانش پژوهان پاره ای از مشکلات علمی شما عزیزان برطرف گردد.

بایگانی

پروژه تحلیل مجتمع مسکونی سبز در بوردو فرانسه به همراه پلان و تصاویر

پروژه تحلیل مجتمع مسکونی:

  • فرمت فایل:power point

  • تعداد صفحات:۳۵ اسلاید

 

Related image

 

شرح مختصر:

  • طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه به دنبال طرح توسعه ی جدید

  • شهر بوردو که قصد راه اندازی ایستگاه جدید مترو در زمینی به مساحت ۸۰۰۰۰۰

  • متر مربع را دارند توسط معمار معروف کشور ژاپن، سو فوجیموتو آن هم با

  • همکاری گروه معماری فرانسه، لایسن راسل این روزها در حالی ارائه شده

  • است که مورد توجه معماران و طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه نشان می دهد که حوزه معماری مدرن در دنیا چاره ای جز قدم گذاشتن به سمت حمایت از محیط زیست آن هم با توجه به شرایط بد آب و هوایی شهرهای بزرگ را نداشته که در این میان طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه توسط دو معمار بنام سو فوجیموتو – لایسن راسل خود نشان از اثبات پذیرش این واقعیت اصولا منطقی در دنیای معماری امروز است. با میهن پست همراه شوید.

طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه به دنبال طرح توسعه ی جدید شهر بوردو که قصد راه اندازی ایستگاه جدید مترو در زمینی به مساحت ۸۰۰۰۰۰ متر مربع را دارند توسط معمار معروف کشور ژاپن، سو فوجیموتو آن هم با همکاری گروه معماری فرانسه، لایسن راسل این روزها در حالی ارائه شده است که مورد توجه معماران و طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که طراحی این مجتمع مسکونی سبز و چوبی با ارتفاع کلی ۵۰ متر توسط این معماران انجام  که به عبارتی دیگر طراحی این مجتمع پارامتریک – canopia – با در نظر گرفتن بخش های تجاری و اداری در کنار واحد های مسکونی، انجام و در نوع خود به زیبایی هر چه بهتر ارائه شده است.

پروژه ی مجتمع مسکونی پارامتریک بوردو، در حالی باید در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع به اجرا درآید که این مجتمع متشکل از ۴ ساختمان که فضاهای خالی آنها طبق طراحی انجام شده با باغ و فضاهای سبز عمودی پر می شود.

بخش های تجاری این مجتمع سبز نیز در طبقات پایینی جای گرفته و هر چه به سمت قسمت های بالایی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه پیش می رویم، بالکن ها بزرگ تر می شوند که فضایی را برای پرورش گیاهان مختلفی که با طراحی خاصی نظم گرفته اند فراهم می کنند.

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی