دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه جدبدترین فایلها برای دانشجویان،اساتید،دانش آموزان و سایر دانش پژوهان پاره ای از مشکلات علمی شما عزیزان برطرف گردد.

بایگانی

جدیدترین نقشه جی ای اس (GIS) کاربر اراضی استان اصفهان:

جدیدترین نقشه:

قیمت فقط ۳۹۰۰ تومان

Image result for ‫نقشه کاربری اراضی استان اصفهان‬‎

 

شرح مختصر:

نقشه کاربری اراضی (Land use map) یا در برخی منابع نقشه پوشش اراضی (Land cover map) یکی از لایه های اطلاعاتی-جغرافیایی مهم در تحقیقات علوم طبیعی (منابع طبیعی، علوم کشاورزی، جغرافیا، شهرسازی و ..) می باشد. نقشه کاربری اراضی به عنوان نقشه پایه در بسیاری از مطالعات مورد استفاده محققان و کارشناسان قرار می گیرد.

 

فایل موجود نقشه کاربری اراضی استان اصفهان می باشد که در فرمت شیپ فایل (Shapefile) ارائه می شود. اهمیت فرمت شیپ فایل برای محققان این است که محقق و کارشناس فنی به راحتی می تواند تحلیل های فضایی را در نرم افزارهای تحلیل داده های جغرافیایی مانند ArcGIS انجام دهند. این فایل شامل شیپ فایل نقشه کاربری/پوشش اراضی ان استان می باشد که دارای نوع کاربری، تیپ کاربری ا اراضی و پوشش اراضی می باشد. محقق می تواند مساحت هر پلی گون را در قسمت اطلاعات توصیفی این فایل محاسبه نماید.

نقشه کاربری اراضی استان اصفهان با استفاده از آخرین تصاویر ماهواره ای در محیط نرم افزار Arc GIS تهیه و تنظیم شده است شامل کلیه کاربری های کشاورزی، مناطق مسکونی، مراتع،کوهستان، جنگل و غیره می باشد. نقشه به صورت shape file  و به صورت utm می باشد.

..............

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی