دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

دانلود به روزترین فایلهای دانشجویی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه جدبدترین فایلها برای دانشجویان،اساتید،دانش آموزان و سایر دانش پژوهان پاره ای از مشکلات علمی شما عزیزان برطرف گردد.

بایگانی

دانلود رایگان پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ق.ظ

پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت:

پاورپوینت:

Image result for ‫گسترش عملکرد کیفیت‬‎

 

شرح مختصر:

یک ابزار طرح ریزی است که برای تشخیص و برآوردن توقعات و انتظارات مشتری به کار گرفته میشود

روشی منظم و دقیق برای طراحی،مهندسی.تولیدوارزیابی محصول به حساب می آید

سازمانی که بطور صحیح QFD را اجرا نماید می تواند دانش مهندسی ، بهره وری و کیفیت خویش را بهبود داده ، هزینه ها و زمان توسعه و تغییر محصول را کاهش دهد.

تاریخچه QFD:

1966: آغاز اولین تلاش‌ها به منظور استفاده از مفاهیم گسترش کیفیت توسط یوجی آکائو

1972: معرفی روش تکامل یافته در شرکت کشتی‌سازی کوبه QFD توسط یوجی آکائو

1978: تشکیل کمیته‌ای مستقل در مؤسسه کنترل کیفیت ژاپن (چاپ اولین کتاب) توسط دکتر آکائو و دکتر می زونو

1980: اهدای جایزه دمینگ به شرکت کابایا

1983: برگزاری اولین دوره آموزشی 4 روزه QFD در امریکا توسط یوجی آکائو (از 1983 بیشتر شرکت‌های امریکایی نظیر: دی‌ای‌سی، جنرال موتورز، مزدا، موتورولا، کداک، زیراکس، آی‌بی‌ام، هیولت پاکارد و... QFD را به کار گرفتند.)

1986: استفاده از این روش در شرکت فورد

1987: انتشار اولین کتاب QFD در آمریکا توسط باب کینگ

1989: برگزاری اولین سمینار سالیانه QFD

1990:ارایه نرم افزار QFD/Capture توسط موسسه GOAL/QPC

1997:تدوین اولین هندبوک QFD با عنوان The QFD Handbook

 

ندای مشتری:

´عبارتست از نیازمندیهای مشتریان که به زبان خودشان بیان شده اند.

´منابعی که برای تعیین نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

Øتکمیل پرسشنامه

Øمصاحبه و نظرخواهی از مشتریان ، کارکنان بخش خدمات پس از فروش ، فروشندگان ، تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی

Øمصاحبه با تعداد محدودی از مشتریان ، به صورت غیر ساخت یافته و طبیعی ، توسط یک فرد آموزش دیده

Øدیدار با مشتریان در هنگام استفاده از محصول

Øاستفاده از نظرات مشتریانی که همزمان محصولات ما و رقبا را استفاده می نمایند

Øبازبینی شکایات و موارد عدم انطباق مشاهده شده در محصول

Øگزارشات خدمات پس از فروش

Øآشنایی با خصوصیات ، شرایط و الزامات فرهنگی

Øبررسی مقررات و قوانین مملکتی و استانداردهای فنی ( به عنوان مثال مقررات ایمنی محصول )

Øخطوط تلفن رایگان

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی