جامع ترین متن پایان نامه بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر
جامع ترین متن پایان نامه بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر:
جامع ترین متن پایان نامه:
قیمت فقط ۱۱۹۰۰ تومان
عنوان پایان نامهبررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور آران و بیدگل در سال ۱۳۹۱ |
به همراه
پرسشنامه مهارتهای ارتباطی کوئین دام
پرسشنامه نگرش های ناکارامد
شرح مختصر:
نمونه ی تحقیق شامل ۱۵۱ دانشجوی دانشگاه (۹۳ دختر و۵۸پسر) بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده از بین دانشجویان حاضر در محوطه و کلاسها انتخاب گردید. ابزار های پژوهش عبارتند از: پرسشنامه ی هراس اجتماعی کانور و همکاران (SPIN ) و پرسشنامه ی نگرش های نا کار آمد بک و وایزمن (DAS) و پرسشنامه ی مهارتهای ارتباطی کوئین دام استفاده گردید. ابزارهای مورد استفاده از اعتبار و پایایی قابل قبولی برخوردار بودند. تحقیق حاضر از نوع همبستگی بود.
نوع فایل :ورد- قابل ویرایش _آماده پرینت
تعداد صفحات : ۷۰
فهرست مطالب:
فصل اول:کلیات
۱-کلیات.. ۲
۱-۱- مقدمه. ۲
۱-۲- بیان مسأله. ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت.. ۴
۱-۴- اهداف پژوهش…. ۶
۱-۴-۱- اهداف کلی:۶
۱-۴-۲- اهداف جزئی:۶
۱-۵ -فرضیه های پژوهش:۶
۱-۶ -تعاریف نظری و عملیاتی:۷
۱-۶-۱ -تعاریف نظری:۷
۱-۶-۱-۱- اضطراب اجتماعی :۷
۱-۶-۱-۲- مهارتهای ارتباطی:۷
۱-۶-۱-۳- نگرش های ناکار آمد:۷
۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی…..۷
۱-۶-۲-۱- اضطراب اجتماعی:۷
۱-۶-۲-۲- مهارتهای ارتباطی:۸
۱-۶-۲-۳- نگرش های نا کار آمد:۸
فصل دوم:نظریات و پیشینه تحقیقاتی
۲- نظریات و پیشینه تحقیقاتی.. ۱۰
۲-۱- مقدمه. ۱۰
۲-۲-هراس اجتماعی.. ۱۰
۲-۲-۱-تعریف هراس اجتماعی.. ۱۰
۲-۲-۲-سن شروع. ۱۰
۲-۲-۳-جنسیت… ۱۱
۲-۲-۴- شیوع. ۱۱
۲-۲-۵-علائم اضطراب… ۱۲
۲-۲-۶- تشخیص اختلال اضطراب… ۱۳
۲-۲-۷- علل احتمالی هراس اجتماعی.. ۱۳
۲-۲-۷-۱- علل زیست شناختی هراس اجتماعی.. ۱۳
۲-۲-۷-۲- علل ژنتیک هراس اجتماعی.. ۱۴
۲-۲-۷-۳-سبک فرزند پروری و هراس اجتماعی.. ۱۴
۲-۲-۷-۴- عوامل محیطی.. ۱۵
۲-۳-ارتباط.. ۱۵
۲-۳-۱- تعریف ارتباط.. ۱۵
۲-۳-۲-شکلهای ارتباط.. ۱۶
۲-۳-۲-۱-ارتباط با خود. ۱۶
۲-۳-۲-۲-ارتباط با دیگران.. ۱۶
۲-۳-۲-۳-ارتباط جمعی یا گروهی.. ۱۶
۲-۳-۳-عوامل موثر در برقراری ارتباط.. ۱۶
۲-۳-۴-راه های عملی برای ارتباط موثر. ۱۷
۲-۴-نظریات.. ۱۷
۲-۴-۱- نظریه زیستی و انتقال دهنده ها۱۷
۲-۴-۲-نظریات روان تحلیل گری.. ۱۹
۲-۴-۲-۱- نظریه فروید. ۱۹
۲-۴-۲-۲- نظریه آدلر. ۲۰
۲-۴-۳-نظریه رفتارگرایی.. ۲۱
۲-۴-۳-۱-نظریه واتسون.. ۲۱
۲-۴-۳-۲-نظریه بندورا۲۲
۲-۴-۳-۳-نظریه سلیگمن.. ۲۲
۲-۴-۳-۴-نظریه اسکینر. ۲۳
۲-۴-۴-نظریه انسان گرایی (نظریه راجرز)۲۳
فصل سوم:روش جمع آوری داده ها
فصل چهارم:یافته های تحقیق
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
..........